Saturday, September 15, 2012

WERSJA POPRAWIONA: Western Union inicjuje Nowy Projekt Edukacyjny w ramach Ligi Europy UEFA, dzi?ki kt?remu sfinansuje milion dni szkolnych

Warszawa--(BUSINESS WIRE)--Firma Western Union (NYSE:WU), ?wiatowy lider w dziedzinie us?ug przekaz?w pieni??nych, a tak?e nowy Globalny Partner Ligi Europy UEFA, og?osi?a w dniu dzisiejszym, ?e ka?de celne podanie w obecnym sezonie rozgrywek premiowa? b?dzie sfinansowaniem jednego dnia edukacji m?odych ludzi na ?wiecie.

?Przekazywanie pieni?dzy dla lepszego jutra ? jest kwintesencj? naszego dzia?ania, a edukacja to jeden z g??wnych cel?w, na kt?ry nasi klienci przekazuj? pieni?dze?

Inicjatywa, kt?ra nosi nazw? PASS, a kt?rej ambasadorem jest by?a gwiazda ?wiatowego futbolu Patric Vieira, zainaugurowana zostanie podczas rozgrywek grupowych Ligi Europy UEFA, kt?re rozpoczynaj? si? w Europie w sezonie 2012/2013 dnia 20 wrze?nia. Program Western Union zak?ada zapewnienie jednego miliona dni w szkole na przestrzeni kolejnych trzech sezon?w rozgrywek i wzbogaca dokonania firmy na rzecz szerzenia edukacji na ca?ym ?wiecie.

?Przekazywanie pieni?dzy dla lepszego jutra ? jest kwintesencj? naszego dzia?ania, a edukacja to jeden z g??wnych cel?w, na kt?ry nasi klienci przekazuj? pieni?dze? ? powiedzia? Hikmet Ersek ? Prezes Western Union, CEO. ?Wed?ug bada? UNESCO1 71 milion?w zdolnych, ci??ko pracuj?cych uczni?w na ?wiecie nie zdobywa ?redniego lub zawodowego wykszta?cenia. To wielka strata dla gospodarki, a tak?e marnowanie ludzkiego potencja?u, jako ?e ka?dy dodatkowy rok szkolny zwi?ksza mo?liwo?ci jednostki do uzyskania korzy?ci ekonomicznych. Dzi?ki PASS chcemy wykorzysta? popularno?? pi?ki no?nej do zbudowania ?wiadomo?ci dotycz?cej problemu, a tak?e udzieli? bezpo?redniego wsparcia, kt?re zmieni ?ycie m?odych ludzi i ich spo?eczno?ci?.

W ramach inicjatywy zapewnione zostan? szkolenia dla nauczycieli i stypendia naukowe dla uczni?w w ramach wsp??pracy z organizacjami non-profit oraz pozarz?dowymi (NGO). Pocz?tkowo dzia?ania realizowane b?d? w jedenastu krajach: Brazylii, Chinach, Kolumbii, Jamajce, Meksyku, Maroko, Nigerii, Senegalu, Rumunii, Rosji i Turcji.

?Tam sk?d pochodz? mo?liwo?ci uzyskania wysokiej jako?ci kszta?cenia s? niewielkie" - wyja?ni? Vieira, francuski pi?karz, by?y gracz AS Cannes, AC Milan, Arsenal FC, Juventus, FC Internazionale Milano, Manchester City FC, kt?ry urodzi? si? w Senegalu, w wieku o?miu lat przeni?s? si? do Francji i jest obecnie mened?erem ds. rozwoju pi?ki no?nej w Manchester City.

"Pi?ka no?na by?a moj? przepustk? do sukcesu, ale dla zdecydowanej wi?kszo?ci m?odych ludzi edukacja jest kluczem, kt?ry pozwala im zosta?, kim chc? w przysz?o?ci. Dlatego udzielam wsparcia tej kampanii. Skorzystaj? na niej uczniowie, nauczyciele i szko?y na ca?ym ?wiecie, szczeg?lnie w krajach, kt?re tego najbardziej potrzebuj?, jak np. Senegal, w kt?rym si? urodzi?em" - powiedzia? Vieira.

Dzi?ki globalnemu zasi?gowi ogl?dalno?ci Ligi Europy UEFA, kibice z Ameryki ?aci?skiej, Afryki i Azji, a tak?e Europy, dostan? szans?, aby zwi?kszy? fundusze zbierane podczas sezonu, bior?c udzia? w programach inicjowanych w internecie i mediach spo?eczno?ciowych.

David Taylor przedstawiciel UEFA Events S.A. w UEFA, powiedzia?: ?Europejski futbol jest nie tylko pokazywany w telewizjach ponad 200 kraj?w na ?wiecie, ale jest r?wnie? polem realizacji aspiracji zawodnik?w pi?karskich z ca?ego ?wiata, a tak?e graczy ze 113 kraj?w, kt?rzy wzi?li udzia? w rozgrywkach Ligi Europy UEFA w poprzednim sezonie. Dzi?ki inicjatywie PASS Western Union, niekt?rzy z tych pi?karzy b?d? mogli oferowa? swoim rodzinnym spo?eczno?ciom, co? wi?cej poza prostymi emocjami i rozrywk?, kt?re towarzysz? grze na boisku. "

Inicjatywa PASS nada dodatkowe znaczenie ka?demu udanemu podaniu, kt?re padnie w ka?dym rozegranym meczu, poczynaj?c od fazy grupowej do fina?u 2012/2013 Ligi Europy. Celne podanie sfinansuje pe?ny dzie? edukacji szkolnej jednej osoby. Fundusze zostan? rozdzielone i rozdystrybuowane na bazie wyliczenia koszt?w kszta?cenia odpowiednich dla ka?dego rynku. Inicjatywa PASS trwa? b?dzie przez trzy kolejne lata obj?te sponsoringiem Ligi Europy UEFA przez Western Union, tj. do 2015 roku.

Wprowadzaj?c inicjatyw? PASS, Western Union przeprowadzi kompleksowy program marketingowo-komunikacyjny maj?cy za zadanie wzmocnienie zaanga?owania klient?w i kibic?w Ligi Europy UEFA z ca?ego ?wiata.

Informacje redakcyjne:

Statystyki na temat globalnych wyzwa? w dziedzinie edukacji:

  • Dla 774 milion?w ludzi, brak wykszta?cenia jest barier? do gospodarczej integracji - 1 na 5 doros?ych na ?wiecie nie potrafi przeczyta? tego tekstu2
  • Globalne potrzeby:
    • UE: 1 na 5 uczni?w nie osi?ga minimalnego poziomu umiej?tno?ci, kt?ry umo?liwia funkcjonowanie w spo?ecze?stwie3
    • Chiny: 25% uczni?w uprawnionych nie ucz?szcza do szko?y, wska?niki ekonomiczne to kluczowy czynnik4
    • Australia: do 2015 roku luka w liczbie wykwalifikowanych pracownik?w w kluczowych bran?ach wyniesie 2 miliony5
    • Afryka Subsaharyjska: 73% uczni?w jest pozbawionych dost?pu do edukacji na poziomie ?rednim, g??wnie ze wzgl?du na zwi?zane z ni? koszty6
    • Ameryka ?aci?ska i Ameryka Centralna: 40% uczni?w nie ko?czy szko?y ?redniej, ze wzgl?du na "la Brecha" (r??nice poziomu wiedzy) lub niedob?r umiej?tno?ci, bezrobocie w?r?d m?odych ludzi wzros?o w Ameryce ?aci?skiej i Centralnej bardziej ni? w innych regionach7
    • USA: 25% student?w Community College nie zapisuje si? na zaj?cia, bo nie sta? ich na podr?czniki8
  • 85% ludzi na ca?ym ?wiecie m?wi "tworzenie r?wnych szans edukacyjnych" jest kluczowym zagadnieniem9

Western Union

Sp??ka Western Union (NYSE: WU) jest liderem w zakresie us?ug mi?dzynarodowych przekaz?w pieni??nych. Western Union wraz ze swoimi sp??kami zale?nymi: Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facil oraz Western Union Business Solutions, oferuje klientom indywidualnym i biznesowym szybkie, niezawodne i wygodne sposoby wysy?ania i odbierania pieni?dzy na ca?ym ?wiecie, jak r?wnie? dokonywania p?atno?ci oraz polece? zap?aty. Western Union, Vigo i Orlandi Valuta udost?pniaj? swoje us?ugi poprzez po??czon? sie? ponad 510 tys. plac?wek w ponad 200 krajach i terytoriach na ?wiecie. W 2011 r. firma Western Union wykona?a ponad 226 mln transakcji pomi?dzy klientami indywidualnymi na ca?ym ?wiecie, przesy?aj?c ??cznie 81 miliard?w dolar?w, a tak?e zrealizowa?a 425 milion?w transakcji biznesowych. Wi?cej informacji znajduje si? na stronie: http://www.westernunion.pl

Fundacja Western Union

Fundacja Western Union zosta?a powo?ana, by tworzy? lepszy ?wiat, w kt?rym zdolno?? do realizacji marze? dzi?ki mo?liwo?ciom gospodarczym jest nie tylko przywilejem dla nielicznych, ale prawem dla wszystkich. Dzi?ki wsparciu firmy Western Union, jej pracownik?w, agent?w i partner?w biznesowych, Fundacja Western Union dzia?a na rzecz realizacji swej wizji, wspieraj?c edukacj?, nios?c pomoc humanitarn? po katastrofach, tworz?c ?cie?ki rozwoju dla lepszej przysz?o?ci. Nasze zjednoczone dzia?ania spo?eczne czyni? lepszym ?ycie jednostek, rodzin i spo?eczno?ci na ca?ym ?wiecie. Od samego pocz?tku dzia?alno?ci Fundacja Western Union przekaza?a ponad 81,7 milion?w dolar?w w formie dotacji oraz innych wp?at, wspomagaj?c ponad 2551 organizacji pozarz?dowych w ponad 124 krajach i terytoriach. Wi?cej informacji znajduje si? na stronie: www.westernunionfoundation.org.

Sponsoring Ligi Europy UEFA przez Western Union

W lipcu 2012 roku firma Western Union podpisa?a trzyletni kontrakt, staj?c si? Partnerem Globalnym i Sponsorem Tytularnym Ligi Europy UEFA. Sponsoring najwi?kszych na ?wiecie rozgrywek klubowych, obejmuj?cy 193 profesjonalne dru?yny pi?karskie z 53 kraj?w, daje Western Union wyj?tkow? okazj? do prezentacji marki na forum ?wiatowym, r?wnie? dzi?ki transmisji telewizyjnej rozgrywek w ponad 200 krajach, kt?ra gromadzi ?redni? skumulowan? widowni? na poziomie 1,3 miliarda widz?w w ka?dym sezonie. Korzystaj?c z globalnego zasi?gu, Western Union w oparciu o rozleg?? sie? oko?o 510.000 plac?wek zlokalizowanych w ponad 200 krajach i terytoriach, zapewni swoim klientom i agentom na ca?ym ?wiecie emocje z kibicowania rozgrywkom Ligi Europy UEFA. Umowa sponsoringowa zak?ada r?wnie? mo?liwo?? kontekstowej promocji w materia?ach wideo, cyfrowych i w mediach spo?ecznych oraz wykorzystanie wizerunku marki Ligi Europy UEFA. Partnerstwo pozostanie w mocy a? do fina?u Ligi Europy UEFA w 2015 roku.

Zdj?cia/galeria multimedialna dost?pna na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50406800&lang=pl

1 ?r?d?o: Instytut Statystyczny UNESCO
2 ?r?d?o: Global Campaign for Education
3 ?r?d?o: Equity and Quality in Education: Supporting Disadvantaged Students and School, QECD, 2012
4 ?r?d?o: Ford Foundation
5 ?r?d?o: OECD
6 ?r?d?o: UNESCO
7 ?r?d?o: IADB
8 ?r?d?o: US News & World Report
9 ?r?d?o: 2009 Global Edelman good-purpose Study

Source: http://feeds.businesswire.com/click.phdo?i=05c8742d338e3a62dbf7a7b58366d947

salton sea arizona immigration law aubrey huff the killers julianne hough brandy calvin johnson

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.